Kariera

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się spółką technologiczną z obszaru IT, zatrudniającą prawie 100 doświadczonych specjalistów w biurach, w Warszawie, Wrocławiu i Rawiczu. Pracujemy dla renomowanych marek z różnych gałęzi przemysłu i usług

Jesteśmy wreszcie Partnerem największych światowych dostawców oprogramowania oraz producentów infrastruktury sprzętowej IT. Daje nam to dostęp do najnowszej technologii, szkoleń oraz wiedzy, co przekłada się na uczestnictwo w zaawansowanych projektach wdrożeniowych o wymiarze paneuropejskim i globalnym. To wszystko powoduje, że tworzymy magnetyczne środowisko do pracy oraz rozwoju zawodowego. Ponad 1/3 zespołu pracuje w 7Technology od początku powstania firmy, czyli od 2011 roku.

W porównaniu do wielkich spółek informatycznych cechuje nas mniej sformalizowana i bardziej elastyczna kultura organizacyjna oraz silne spersonalizowanie relacji. Na tych ostatnich zależy nam najbardziej. Dlatego nie zaniedbujemy okazji by regularnie wzmacniać je podczas licznych eventów firmowych (zobacz „10-lecie 7Technology”).
Jeśli fascynuje Cię informatyka i chcesz specjalizować się w obszarze oferowanych przez 7Technology usług, wyślij swoje CV oraz List Motywacyjny na e-mail: praca@7technology.pl

Sprawdź kogo szukamy!

Stanowisko: WSPARCIE IT - HelpDesk - INŻYNIER L1

  • Miejsce pracy: Biuro Rawicz / Biuro Jutrosin
  • Rodzaj umowy: umowa o pracę, kontrakt b2b, pełny etat
  • Charakter pracy: praca hybrydowa

Zadania

  • wsparcie dla sprzętu komputerowego oraz oprogramowania stacji roboczej/biurowego
  • wsparcie użytkowników w zakresie IT (systemy operacyjne, oprogramowanie biurowe Office)
  • zarządzanie magazynem sprzętu oraz licencji
  • nadzorowanie środowisk informatycznych, komputerów przemysłowych, samodzielne diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z IT
  • obsługa zdalna użytkowników za pomocą dedykowanych narzędzi
  • obsługa systemu ServiceDesk
  • praca dla renomowanych Klientów 7Technology

Wymagania

  • wykształcenie średnie/średnie techniczne/wyższe niepełne (możliwość przyuczenia)
  • prawo jazdy kat. B
  • doświadczenie z systemami Microsoft Windows, Microsoft Office
  • dobra znajomość konfiguracji typowych usług informatycznych, zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami
  • podstawy w zakresie konfiguracji środowiska LAN, WAN
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy
  • umiejętność współpracy w zespole

Oferujemy

  • pracę w życzliwym środowisku odbiegającym od korporacyjnych obostrzeń
  • stabilne zatrudnienie w formie umowy o pracę
  • jasny i czytelny system premiowy
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego

Stanowisko: SERVICE DESK SPECIALIST

  • Miejsce pracy: Wrocław
  • Rodzaj umowy: umowa o pracę, kontrakt b2b, pełny etat
  • Charakter pracy: praca hybrydowa

Zadania

  • nadzorowanie narzędzi ticketowych
  • komunikacja z klientem, zebranie odpowiednich informacji i przygotowanie zgłoszenia w narzędziu
  • rejestrowanie wszystkich przychodzących zgłoszeń zgodnie z procedurami oraz nadawanie im odpowiednich etykiet, priorytetów i przypisywanie do odpowiednich grup
  • rozwiązywanie prostych incydentów i zapytań serwisowych
  • angażowanie się w nawiązywanie dobrych relacji z klientem i innymi zespołami
  • przygotowywanie raportów zgłoszeń i wysyłanie ich do klienta oraz innych zespołów

Wymagania

  • podstawowa wiedza z zakresu IT
  • język angielski na poziomie komunikatywnym
  • dużo cierpliwości oraz determinacji
  • dbałość o szczegóły
  • posiadanie proaktywnego podejścia i umiejętność pracy pod presją czasu
  • mile widziane doświadczenie w zakresie pracy na 1 linii wsparcia
  • mile widziane doświadczenie w pracy z narzędziami ticketowymi
  • mile widziana wiedza z zakresu ITIL
  • mile widziana prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • kulturę wiedzy, która inspiruje i rozwija
  • podczas naszej pracy stykamy się z wieloma różnymi projektami i technologiami
  • przyjazne środowisko pracy, dbamy by pracownik czuł się u nas komfortowo

 

Niniejsza strona wykorzystuje pliki „Cookies ”. Kontynuując jej przeglądanie, wyrażasz zgodę na ich zbieranie oraz wykorzystywanie. Pamiętaj: warunki przechowywania lub dostępu do plików „Cookies” można określić w przeglądarce. Szczegółowe informacje nt. plików „Cookies” dostępne są w Polityce Cookies.

Algorithms of success

Kontakt

7Technology Sp. z o.o.
tel. +48 65 615 78 00, e-mail: info@7technology.pl   

Nurtują Cię jakieś zagadnienia techniczne? Potrzebujesz szybkiej oferty, konsultacji? Skontaktuj się z naszymi ekspertami?