Outsourcing IT

Usługa System Support

Usługa "System Support" stanowi odpowiedź na rosnące potrzeby Klientów w dziedzinie kompleksowego wsparcia systemów SAP, ERP, MES, Workflow i innych. Obejmuje usługi z całego zakresu IT, wspierając wszystkie procesy biznesowo-administracyjne, a także procesy produkcyjne w zakładach przemysłowych.

Usługa oparta jest na modelu ITIL. Na poziomie operacyjnym w Service Desk zapewniamy pojedynczy punkt kontaktowy (SPOC), oferując użytkownikom profesjonalne wsparcie, którego głównym celem jest przywrócenie usługi w najszybszym możliwym terminie.

W przypadku, gdy Service Desk nie rozwiąże problemu, występuje eskalacja do kolejnej linii wsparcia. Druga linia wsparcia dysponuje odpowiednimi narzędziami oraz wiedzą, aby rozwiązać większość typowych problemów z jakimi spotykają się nasi Klienci, przy normalnej eksploatacji systemów IT.

Postępujemy zgodnie z normami i procedurami ustalonymi z Klientem, w tym monitorujemy na bieżąco tickety ITIL, w celu uniknięcia naruszenia ustalonych w umowach parametrów SLA. Parametry SLA są zawsze dopasowane do oczekiwań Klientów.

Zadania w ramach usługi "System Support" wspiera nasz Service Desk, który realizuje:

  • rejestrację tasków poprzez telefon i e-mail
  • rejestrację każdego zadania w narzędziach Service Desk Klienta lub 7Technology, w zależności od wymogów
  • zapewnienie unikalnego numeru "ticketu", z potwierdzeniem odbioru dla użytkownika
  • kategoryzację, priorytetyzację i ustalenie kolejności incydentów
  • przypisanie "ticketu" do 2. poziomu wsparcia, jeśli nie możliwości rozwiązania problemu na pierwszej linii wsparcia
  • nadzór i kontrolę "ticketów" podczas całego cyklu życia, aż do zamknięcia
  • śledzenie wszystkich otwartych zdarzeń, zgodnie z uzgodnionymi w kontrakcie parametrami KPI umowy - "czas reakcji" i "czas do rozwiązania, ominięcia" problemu
  • interwencję, eskalację w razie nieprzestrzegania terminu operacji i SLA, również na innych poziomach wsparcia
  • udzielanie informacji użytkownikowi o stanie incydentu, w uzgodnionych okresach
  • weryfikacja (telefon, e-mail) u żądającego (lub użytkownika końcowego), poprawności wykonania usługi przed ostatecznym zamknięciem incydentu
  • kompletny opis incydentu, przedstawienie pełnej informacji o zakresie i sposobie jego rozwiązania
  • koncentrację na jakości, wysoki poziom odpowiedzialności za eskalację obsługi / powiadamianie
  • przestrzeganie ustalonych procedur i schematów działania, zgodnie z ustalonymi celami

 

System Support dla MES to m.in.

  • utrzymanie systemów wspierających produkcję MES od strony softwarowej (monitoring serwera, reagowanie na problemy, backup)
  • obsługa, diagnozowanie usterek i podstawowe naprawy komputerów przemysłowych/ terminali produkcyjnych
  • konfiguracja, tworzenie i odtwarzanie danych oraz konfiguracja komputerów przemysłowych
  • konfiguracja, kalibracja wag i wskaźników wagowych
  • obsługa, diagnozowanie usterek i podstawowe naprawy wag, drukarek, skanerów produkcyjnych
  • obsługa i wsparcie dla systemów RFID
  • wsparcie dla systemów kodów kreskowych, przygotowanie konfiguracji i utrzymanie systemów różnych producentów

System Support dla SAP, ERP, BPS to m.in.

  • utrzymanie strony softwarowej systemu (monitoring serwera, reagowanie na problemy, back-up)
  • wsparcie kluczowych użytkowników, bieżąca pomoc w obsłudze systemu, konsulting, wsparcie, rozwój
  • konfiguracja, rozwój funkcjonalny posiadanych systemów
  • tworzenie podstawowych raportów, analiz
  • obsługa, diagnozowanie usterek
  • monitoring jakości świadczonych usług
  • Basis - wsparcie infrastruktury dla utrzymywanych rozwiązań SAP, ERP, BPS itp.

 

 

Niniejsza strona wykorzystuje pliki „Cookies ”. Kontynuując jej przeglądanie, wyrażasz zgodę na ich zbieranie oraz wykorzystywanie. Pamiętaj: warunki przechowywania lub dostępu do plików „Cookies” można określić w przeglądarce. Szczegółowe informacje nt. plików „Cookies” dostępne są w Polityce Cookies.

Algorithms of success

Kontakt

7Technology Sp. z o.o.
tel. +48 65 615 78 00, e-mail: info@7technology.pl   

Nurtują Cię jakieś zagadnienia techniczne? Potrzebujesz szybkiej oferty, konsultacji? Skontaktuj się z naszymi ekspertami?