7Technology świadczy usługi zdalnej pomocy użytkownikom SAP w rozwiązywaniu problemów, pojawiających się przy bieżącej obsłudze systemu SAP, niekwalifikujących się do wsparcia przez producenta.
Najczęściej świadczone usługi obejmują monitorowanie poprawności działań systemowych, aktualizacje systemowe, usuwanie błędów konfiguracyjnych, prace rozwojowe i optymalizacja procesów biznesowych.
Serwis Aplikacyjny SAP świadczony przez 7Technology charakteryzuje:
- pojedynczy punkt kontaktu SPOC (SAP Helpdesk)
- gwarantowane czasy reakcji
- obsługa na podstawie SLA
- standardy obsługi procesów wg wytycznych ITIL
- standardy działania zgodne z SAP Best Practices
- certyfikacja Partner Center of Excellence (PCoE)
- autoryzacje serwisowe SAP
Serwis Aplikacyjny SAP świadczony przez 7Technology obejmuje wsparcie systemów i rozszerzeń:
- S/4HANA i SAP Business One (FI, CO, MM, PP, PM, QM, SD, WF i in.)
- ABAP
- Retail
- B2B/B2C/Retail – own Solutions
- MES – own Solutions
- Java/.Net Developers