SAP / SAP Basis

7Technology świadczy usługi zdalnej pomocy użytkownikom SAP w rozwiązywaniu problemów, pojawiających się przy bieżącej obsłudze systemu SAP, niekwalifikujących się do wsparcia przez producenta.

Najczęściej świadczone usługi obejmują monitorowanie poprawności działań systemowych, aktualizacje systemowe, usuwanie błędów konfiguracyjnych, prace rozwojowe i optymalizacja procesów biznesowych. 

 

Serwis Aplikacyjny SAP świadczony przez 7Technology charakteryzuje:

  • pojedynczy punkt kontaktu SPOC (SAP Helpdesk)
  • gwarantowane czasy reakcji
  • obsługa na podstawie SLA
  • standardy obsługi procesów wg wytycznych ITIL
  • standardy działania zgodne z SAP Best Practices
  • certyfikacja Partner Center of Excellence (PCoE)
  • autoryzacje serwisowe SAP

 

Serwis Aplikacyjny SAP świadczony przez 7Technology obejmuje wsparcie systemów i rozszerzeń:

  • S/4HANA i SAP Business One (FI, CO, MM, PP, PM, QM, SD, WF i in.)
  • ABAP
  • Retail
  • B2B/B2C/Retail – own Solutions
  • MES – own Solutions
  • Java/.Net Developers

 

 

Niniejsza strona wykorzystuje pliki „Cookies ”. Kontynuując jej przeglądanie, wyrażasz zgodę na ich zbieranie oraz wykorzystywanie. Pamiętaj: warunki przechowywania lub dostępu do plików „Cookies” można określić w przeglądarce. Szczegółowe informacje nt. plików „Cookies” dostępne są w Polityce Cookies.

Algorithms of success

Kontakt

7Technology Sp. z o.o.
tel. +48 65 615 78 00, e-mail: info@7technology.pl   

Nurtują Cię jakieś zagadnienia techniczne? Potrzebujesz szybkiej oferty, konsultacji? Skontaktuj się z naszymi ekspertami?